Wednesday, April 22, 2015

Susun Atur

     Susun susun susun dan atur aduiiiii... Penat wehh nak mikir camna nak uruskan rumah dengan tersusun.. Susun harini esok dah x tersusun huhuhu.. Sedih kau tengok huhuu...

Setiap hari iera motivateer kan diri  sendiri baca blog-blog susun atur. Bila baca yang kawan2 blogger punya susun atur baru lahh naik semangat sikit nak susun atur rumah seconek aku tuh..  Hi kalu tak pening kot balik kerja hari-hari kemas dan buat benda yang sama je..

Daripada aku dah termotivater dari blog yang aku baca ira dah susunatur kan segala spice and segala macam tepung didapur. Next entry iera cerikan cara iera susun aturkan semua spice dan tepung di dapur ira. Tu pun gunakan rak recyle yang murah jew sebelum nak pikir-pikir berkira duit dalam bank untuk belikan pantry kabinet.

Dalam masa yang sama iera juga dah buat label yang cantik siap ada logo cupcake lagi heheh.. blogger lain sila jangan jeles yew.. sapa nak label yang cantik tuh leh email iera heheh.. Label ni tak jadi masalah bagi iera sebab iera bekerja sebagai designer dan print label nie semua di office iera.


Iera harap susun atur dalam rumah iera akan terikut oleh semua ahli dalam rumah seconek ni heheh.. Sekarang ni Pak Ali hunsband iera pun dah pandai simpan kan pakaian dia sediri n bila ambil barang akan letak di tempat dia semula. 

Pakain pun iera dah asingkan dan susunkan dalam bilik khas untu pakain sahaja.. Jadi bilik tidur cuma ada katil dan meja solek sahaja. Yew laa rumah sewa iera dah laa sempit. Kalau macam sebelum ni bilik tidur nak masuk tidur pon pening tau .. Ye laa bilik sempit tapi segala macam barang kaw nak masuk huhu..

Ok setakat ini sahaja bebelen iera untuk hari ini lepassssnii banyak lagi ni nak cerita heheh..



No comments:

Post a Comment